zaterdag 22 mei 2010



BFAST !!

Hallo,
Marcel en Guido's eigen Bfast-team is deze ochtend vertrokken richting Compostela. Hun vrouwtjes , dochter en kleindochter, bewijzen dat ook zij geen schrik hebben van het avontuur. De dames zijn blij dat ook hun tocht gestart is en ze kijken natuurlijk al volop uit naar het moment dat Marcel en Guido zullen aankomen in Compostela. We duimen dat deze lange rit met hun huurbusje veilig en vlekkeloos mag verlopen.

maaaaaar ...

Marcel en Guido zijn er nog niet .....de weg is nog lang en zwaar! Ikzelf heb hen beide gisteren nog aan de lijn gehad en ze klonken nog heel strijdlustig dus ik heb er het volste vertrouwen in ! Nu Katje als chauffeur mee is met het busje naar Santiago, vrees ik dat jullie het de komende dagen het met mijn verslageving moeten doen.


tijd voor de orde van de dag : WAAR ZIJN ZE ?

Na een rit van 100 km en zomerse temperaturen zijn Marcel en Guido aangekomen is het stadje waar dit jaar de ronde van castillië is gestart, namelijk Belorado.Voor de wielerliefhebbers geef ik graag mee dat deze ronde dit jaar is gewonnen door Alberto Contador.
Alberto Pletinck en Alberto Van den Eeckhout zijn deze avond neergestreken in dit authentieke dorp.

voor de kaart volgers : Belorado is een dorpje in de provincie Burgos.


morgen ben ik terug met meer nieuws,

groeten Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten